خاطرات یک فیلم باز حرفه ای

حقیقت در مورد چگونگی ایجاد جهان زیر آب آکوامان

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳ ق.ظ

در دسامبر سال 2018 ، برادران وارنر و DC Films 'Aquaman یک لکه لفظی در سینماها ایجاد کردند. جیسون مومو و ریش مشهور وی که این فیلم را به عهده دارد ، به کارگردانی آیکون فیلم ترسناک جیمز وان ، فیلم ابرقهرمانی فوق العاده خیس با قیمتی بالغ بر 1.1 میلیارد دلار در گیشه جهانی به دست آورد (ایستاده به عنوان بالاترین فیلم درخشان فیلم DC است که حتی به این روز) و از نظر منتقدین و طرفداران به طور یکسان نظرات خوبی را بدست آورد. یکی از بهترین مواردی که در مورد آکوامان وجود دارد ، جدای از وضعیت خود به عنوان یک داستان با منشأ ابرقهرمانان که با بازیگران A-list مجهز شده است ، تصاویر سرسبز آن در زیر آب است - که به عنوان "متعالی" توصیف شده است ، "برخلاف هر چیزی که قبلاً دیده ایم" و " زرق و برق دار "حتی توسط کسانی که 100 درصد در این روایت فروخته نشده اند.

لوپر این فرصت را داشت تا با بیل برزسکی ، مدیر هنری محترم و طراح تولید صحبت کند که روی فیلم هایی مانند Matilda ، Stuart Little ، The Hangover ، Iron Man 3 ، Furious 7 و البته Aquaman کار کرده است. در طول مکالمه ما ، برزسکی فاش کرد آنچه واقعاً در ایجاد دنیای خیره کننده زیر آب آکوامان به طول انجامیده است.

او ابتدا توضیح داد که "مناظر زیادی" برای آکوامان ساخته شده است ، این همان چیزی است که به دلیل سوابق تئاترش از انجام آن لذت می برد. مجموعه برجسته ای که برزسکی و تیم وی ساختند ، دهکده ایتالیایی در سیسیل بود که در جریان هرج و مرج بین آکوامان ، مرا (کهربا هرد) و سیاه مانتا (یحیی عبدالمطین دوم) تخریب شد.

"من از نظر احساسی مناسب تر هستم ، از نظر احساسی فکر می کنم که بیرون نروم و مکانی پیدا نکنم ، اما در واقع کل مکان را می سازم. مانند آکوامان ، آن کل دهکده ایتالیایی که ما نابود کردیم [...] ما قصد داشتیم این کار را انجام دهیم در سیسیل ، اما ما نتوانستیم حق انجام این کار را در سیسیل بدست آوریم زیرا کار بسیار زیاد و آسیب رساندن به شهر بود. " "بنابراین ما فقط گفتیم ،" بیایید آنرا بسازیم. " و این همان کاری است که ما انجام دادیم - ما آن کل شهر را ساختیم. "

با این حال ، چیزهایی که تفاوت زیادی در ایجاد دنیای زیر آب آکوامان داشتند ، متفاوت است.

جفت عملی با دیجیتال و انجام اثبات مفاهیم برای Aquaman
آکوامان آتلانتیس

همانطور که برزسکی به Looper گفت ، تیم طراحی تولید مطمئناً تلاش زیادی برای ساختن مناظر بدنی انجام داده است ، اما آنها همچنین "مناظر پروکسی را اجرا کردند که به صورت دیجیتالی اجرا شد." وی توضیح داد: منظورم از عملی به معنای تا حدی است و سپس ما آن را گسترش می دهیم [...] و بخصوص جلوه ها و انفجارها و همه نوع این نوع مواد اکنون به معنای دیجیتال رسیدگی می شود.

هنگام ساختن دنیای دیجیتالی ، به ویژه روشی که در زیر آب وجود دارد ، مهم است که آنچه به عنوان اثبات مفهوم شناخته می شود را انجام دهید - تحقق یک روش خاص که قصد دارد از آن استفاده کند تا ارزیابی کند که آیا واقعاً کار خواهد کرد. افراد موجود در برادران وارنر به ویژه نگران امور بودند و فشار کافی برای اطمینان از تأثیرات دیجیتالی آکوامن تا حد امکان طبیعی به وجود آمده بود.

"ما این کار را در آکوامن نیز انجام دادیم ، زیرا بسیاری از مسائل با این کار وجود داشت ،" چگونه می خواهید این همه آب را انجام دهید؟ " این نیز باید به گونه ای کارساز باشد. باز هم ، این کار انجام شده است ، اما این کار برای یک فیلم کامل انجام نشده است [...] آیا بعد از یک نکته خاص از هم می گسیند؟ " گفت برزسکی. وی گفت: "پنیر در وارنر وارنر در مورد آکوامن از مرگ وحشت داشت ، و به درستی اینطور. من هم ترسیدم. منظورم این بود که می دانستیم چگونه منظره انجام دهیم ، اما ، اینکه بچه ها با یک روش قانع کننده زیر زیر اقیانوس شنا کنند؟ تقلب زیادی صورت گرفت. اساساً این یک باله روی سیمها بود. "

خوشبختانه ، همانطور که برزسکی خاطرنشان کرده است ، یک تیم شیرین کاری در استرالیا که به آکوامن کمک کرده اند "یک مرحله کامل را درست کردند تا مردم بتوانند یاد بگیرند که چگونه شنا کنند."

تضمین جهان زیر آب آکوامان با DCEU تاریک و تند تفاوت داشت
جیسون مومو به عنوان آکوامن

برای اینکه دنیای فیلم نه تنها واقعی ، بلکه بی نظیر و هیجان انگیز به نظر برسد ، فیلمسازان باید درمورد نحوه نگاه و عملکرد امور تصمیمات خاصی بگیرند. در مورد Aquaman ، این به معنای روی آوردن به فیلم های دیگر در DCEU و فهمیدن راهی برای جدا کردن از زیبایی شناسی آن فیلم ها بود. جیمز وان کارگردان روی یک چشم انداز واحد گفت: "یک فیلم از آسمان آبی" ، همانطور که برزسکی آن را با لوپر توصیف کرد ، شبیه به سبک حماسه علمی تخیلی جیمز کامرون لاجوردی لاجوردی.

برزسکی گفت: "ما به سایر فیلم های ابرقهرمانی دیگر نگاه کرده ایم و بزرگترین رپ که دی سی بدست می آورد این است که فیلم های آنها تاریک و کثیف و افسرده کننده بودند. کل موارد Zack Snyder." "این یک سوال بزرگ بود: Aquaman چه خواهد بود؟ قرار بود زیر آب خشک و خنک شود؟ [جیمز] می گفت ،" گوش کن ، من می خواهم یک فیلم آسمان آبی را بکنم. فیلم باید باشد - من می خواهم آن زیبا باشد.من می خواهم مانند آواتار باشد.می خواهم آن واقعاً رنگ های کلیدی باشد. دنیایی زیبا در زیر اقیانوس ، وقتی خارج از اقیانوس هستند ، یک آسمان زیبا است ، زیبا ، همه چیز در مورد آن. این یک تجربه در حال پیشرفت است. ""

وی خاطرنشان کرد که جاه طلبی وان "مانترا" بود که تیم خلاق آکومان "همه ی راه" را برای تولید به دست آورد. Brzeski با بیان اینکه اسنایدر است ، گفت: "همه ما درگیر آن شدیم و به همان صورت احساس کردم. اما این بهترین راه بود که بتوانیم با کل چیز Zack Snyder مبارزه کنیم."

یک فیلمساز بزرگ "که در آن زمان فقط به خاطر خیلی جدی جدی لیگ عدالت واکنش نشان می داد.

ایجاد یک جامعه کامل برای آکوامن
کوسه های زیر آب آکوامان

یکی دیگر از جنبه های مهم دنیای زیر آب آکوامان ، تصمیم گیری در مورد چگونگی نگاه و عملکرد افراد درون آن بود. برزسکی برای تصمیم گیری های مهم با Kym Barrett طراح لباس ساز آکوامن همکاری کرد و تصویری را برای هفت پادشاهی زیر آب از جمله و فراتر از آن در آتلانتیس ارائه داد.

"[ما] زمان زیادی را صرف کار کردن بر روی [جامعه] جامعه کردیم - چگونه واقعاً مردم می توانند در زیر آب زندگی کنند؟ چگونه کار خواهد کرد ، و چگونه می توانیم نور و انرژی ایجاد کنیم؟" افراد مختلف در آتلانتیس چه کسانی بودند؟ و هفت پادشاهی وجود دارد ، بنابراین فقط آتلانتیس نیست. " وی افزود: "ما مجبور بودیم که Xebelians ها ، مردم سنگر ، همه اقشار مختلف جامعه Aqua را بدانیم و چگونه آنها به زمین نیامده اند [...] البته این خیلی احمقانه است زیرا شما نمی توانید زیر آب زندگی کنید ، شما این را بدانید.

طرفداران آکوامن چیزهای زیادی در مورد افراد Trench از این فیلم خواهند آموخت ، زیرا برادران وارنر در حال ساخت فیلمی اسپین آف همه چیز درباره آنها است. .

ایجاد دنیای زیر آب در آکوامن یک تلاش تیمی واقعی بود
موجودات دریایی سواری آکوامن

برزسکی به سرعت در اختیار کودوهایی قرار داد که به تحقق چشم انداز جهان آکومان در زیر سطح دریا کمک کردند. همانطور که وی خاطرنشان کرد ، محصول نهایی نتیجه فقط یک گروه از تلاش های مردم نبوده است - بسیاری از خلاقیت های با استعداد در این فرآیند کمک کردند.

برزسکی که پس از آن فاش کرد که آنچه طرفداران روی پرده می دیدند ، چیزی بود که قبل از تولید به برادران وارنر کشیده شد ، گفت: "من چند نقاشی عالی برای نقاشی داشتم. ما در سراسر جهان افرادی داشتیم که با ما کار می کردند."

وی گفت: "جالب ترین بخش در مورد آن این است که فیلمی که دیدید ارائه شد - ساخته شده روی کاغذ و ارائه شده به استودیو و آنها آن را خریداری کردند و این فیلمی است که ما ساخته ایم." "این همان کاری بود که از اولین ارائه ها انجام دادیم. و من واقعاً از این موضوع هیجان زده شدم زیرا بارها شما یک پروژه را شروع می کنید و به نوعی ادامه می یابد و تا زمان بیرون آمدن شما حتی نمی دانید که چه کسی بودید. در آن فیلم چنین نبود. "

در این فصل تعطیلات ، آکوامان از اعماق جهان DC و به سینماها شنا می کند. به عنوان اولین پیگیری های لیگ عدالت سال 2017 ، این فیلم نشان دهنده چیزی از تغییر دریا برای DCEU است. این رویداد متقاطع که اولین موج فیلم هایشان در حال چرخش بوده است ، در پشت آنها قرار دارد و حق رای دادن اکنون آزاد است که یک دوره جدید را در آب های آزاد ترسیم کند. خبرها هر روز در ساحل در مورد پروژه های آینده مانند Shazam ، Wonder Woman 1984 ، و Birds of Prey (و شگفت انگیز رهایی یک هارلی کوین) شستشو می کند ، و آکوامن اولین شیرجه عمیق در این آبهای تازه است.

منتقدان عمدتاً موافق هستند که آکومان پس از غرق شدن در تلاش های پیچیده دی سی ، احساس تنفس هوای تازه می کند. این فیلم ماجراجویی سبک و خنده دار است که توسط دو سکوی جذاب متصل شده و توسط تصاویر چشم نواز به نمایش گذاشته شده است. اما کشتی ای که این کشتی بزرگ است ، می تواند خیلی سریع سکان خود را بچرخاند ، و قرار است چند باریکه هنوز به بدنه خود چسبیده باشند. اگر برای اسپویلرها آماده هستید ، با تمام سرعت پیش از این همه punts ها ادامه دهید تا به پنج مورد بهترین و پنج بدترین چیز در مورد Aquaman پی ببرید. اما خیلی سریع نخوانید - ممکن است خم شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
مهسا رسولی