خاطرات یک فیلم باز حرفه ای

اگر چیزی در مورد صنعت فیلم بدانیم ، این است که هالیوود عاشق دنباله هایش است. این مسئله از روشی که دائماً با تریلرها ، پوسترها ، تبلیغات ، و اخبار مربوط به فیلم های آینده فرنچایز بمباران می کنیم ، آشکار است. اما حتی در حالی که با اطلاعاتی درباره بازخوانی ها ، احیای مجدد و پیگیری ها همراه می شویم ، قسمت های کمی Twos (و فراتر از آن) وجود دارد که با موفقیت در زیر رادار ماندگار شده اند.

و گرچه ممکن است به نظر برسیم که هر یک از ماجراهای ابرقهرمانی و برجسته اقدام به پر کردن حق رای دادن ، برخی از تجمع طولانی مدت یا ادامه مخالفت با شانس ممکن است کاملاً شما را شگفت زده کند. از کمدی های indie گرفته تا حماسه های کتاب مقدس ، اجازه دهید نگاهی به برخی از سکانس هایی که نمی دانید ساخته شده اند بپردازیم.

ماتریکس 4
ماتریکس

بعد از سالها گمانه زنی مبنی بر این که یک فیلم ماتریس چهارم در کارهاست - که در یک مقطع شامل این شایعه بود که مایکل ب.جردن جوردن ممکن است از آنجا برای حضور در سکانس دنباله بیاید - واریته در اوت سال 2019 خبر را فاش کرد که یک ماتریس جدید واقعاً است. در راه ، و این که بعد از همه شخصیت جدیدی دنبال نمی شود. ستاره های اصلی Keanu Reeves و Carrie Ann Moss که انقلابیون بسیار دور از آینده Neo و Trinity را بازی می کردند ، به همراه نویسنده و کارگردان اصلی Lana Wachowski برای بازگشت به ماتریکس 4 باز می گردند. جادا پینکت اسمیت ، که در سکانس های قبلی نیز نایوب بازی کرده بود ، نیز برمی گردد. نیل پاتریک هریس ، یحیی عبدالمتین و جاناتان گروف به بازیگران ماتریکس پیوستند.

واچوفسکی با خواهرش لیلی همکاری کرد تا سه فیلم اول ماتریکس را بسازد ، اما قسط چهارم فقط یک واچوفسکی را در اختیار دارد. علاوه بر واچوفسکی ، فیلمنامه برای ماتریکس 4 به نویسندگی الکساندر همون و دیوید میچل ساخته می شود و قرار است تولید آن را از اوایل سال 2020 آغاز کند. هنوز هیچ جزئیات نقشه ای برای ماتریس 4 فاش نشده است ، از جمله چگونگی برنامه ریزی فیلم. برای ترکیب شخصیت ماس ​​، که در فیلم سوم در حق رای دادن ، Revolutions ماتریکس کشته شد ، یا شخصیت لورنس فیبرن ، مورفئوس ، ظاهر خواهد شد. برخی منابع گمانه زنی کرده اند که ممکن است او برای تجدید نظر به عنوان نسخه جوانتر شخصیت دوباره تجدید نظر کند ، اما البته این هنوز حدس و گمان است.

فضای جم 2
فضای جم

تقریباً دو دهه پس از ساخت اولین فیلم کمدی اکشن فضایی ، انیمیشن لونی Tunes ، و بسکتبال حرفه ای ، برادران وارنر در اوایل سال 2014 اعلام کردند که آنها می خواهند دنباله فیلم 1996 را دنبال کنند. مایکروسن جردن ستاره اصلی NBA ستاره ستاره NBA را بازی کرد و در کنار بازیگران انیمیشن آن ، حضور تعدادی دیگر از بازیکنان NBA نیز به نمایش درآمد. این سریال علاوه بر دون چادل ، NBA MVP را ستاره خواهد کرد ، علاوه بر دون چادل ، تقریباً چند دهه از حضور خود در دنیای سینمایی مارول به عنوان ابرقهرمان جیمز رودز ، ماشین جنگی a.k.a استفاده می کند.

با تیم تولیدی که شامل Ryan Pogher's Ryan Coogler و سریال Fast and Furious 'Justin Lin "است ، Space Jam 2 توسط مالکوم D. لی ، مدیر کمدی Tiffany Haddish ، مدرسه و مسافرت شبانه اداره می شود. لی اولین کارگردانی متصل به فیلم نبود ، قدم به قدم برای ترنس نانس بود که در ژوئیه سال 2019 با استناد به تفاوتهای خلاقانه ، تولید را با شرایط خوب کنار گذاشت. این فیلم قرار است در شانزدهم ژوئیه 2021 تقریباً یک ربع قرن پس از اولین حضور در فیلم سینمایی به سینماها بیاید.

چهار دنباله آواتار
آواتار

جیمز کامرون تقریباً از لحظه ای که اولین فیلم در سال 2009 روی پرده های سینمایی منفجر شد ، درباره دنباله های آواتار صحبت کرده است ، سوابق باکس آفیس را شکست و درنهایت تبدیل به بلندترین فیلم در تمام دوران شد (عنوانی که موفق شد آن را نزدیک به ده سال نگه داشت ، تا اینکه سرانجام توسط Avengers: Endgame در سال 2019 رونمایی شد). با این حال ، با وجود سالها وعده های مکرر کامرون - که با گذشت زمان از دو دنباله متوسط ​​آواتار به چهار دنباله فریبنده منتقل می شود - شروع به احساس می کرد که گویا پیگیری به همان اندازه ماه خیالی پاندورا دور و غیرقابل دستیابی است.

اما باور کنید یا نه ، چهار آواتار دیگر واقعاً قریب الوقوع هستند. در حقیقت ، طبق گفته سیگورنی ویور ، دو نفر اول فیلمبرداری در حال حاضر به پایان رسیده اند. آنها حتی عنوان هایی نیز کسب کرده اند: Avatar: The Way of Water ، Avatar: The Seed Bearer، Avatar: The Tulkun Rider و Avatar: The Quest for Eywa.

همه ی اینها چه معنایی میدهد؟ هیچ کس جز جیمز کامرون و بازیگران التقاطی او را نمی شناسد ، که علاوه بر ستاره های اصلی آواتار ویور ، زو سالدانا ، و سام وورتینگتون ، شامل تازه واردان ادی فالکو ، کیت وینسلت ، میشل یو ، جیمین کلمنت ، و وین دیزل نیز می شود. بقیه ما باید تا پایان سال 2021 صبر کنیم تا بدانیم. Avatar: The Way of Water برای انتشار در تاریخ 17 دسامبر 2021 با نمایش آواتار: The Seed Bearer در تاریخ 22 دسامبر 2023 وارد آواتار: The Tulkun Rider متعاقب 19 دسامبر 2025 و Avatar: The Quest for Eywa حق رای دادن در 17 دسامبر 2027.

spinoff Big Lebowski - The Jesus Rolls
جان تورتورو در فیلم The Big Lebowski

هیچ کس با عیسی مسیحی نمی شود ... به جز جان تورتورو. از این گذشته ، Turturro در لباس بزرگ عیسی مسیح کوینتانا با لباس بنفش بازی کرد

لبوفسکی ، و حتی اگر او فقط برای دو صحنه روی پرده باشد ، تیرانداز قیافه جلوه ای ماندگار داد. بنابراین اگر کسی قصد دارد عیسی را از خطوط خارج کند و به صفحه خود برگردد - به غیر از برادران کوئن ، به هر حال - این Turturro است. و همانطور که معلوم است ، Turturro در حال حاضر دنباله ای درباره عیسی دوست داشتنی با لباس پرش فیلمبرداری کرده است. پس از آن Going Places نامیده می شد ، اکنون با عنوان The Jesus Rolls شناخته می شود و هیچ ارتباطی با شخص ندارد.

این نقشه به دنبال عیسی است که پس از آنکه کسی او را برای پدوفیلی قاب داد ، از زندان آزاد شد. در حال حاضر یک مرد آزاد ، او با دو دوست - که توسط آدری تاتو (آملی ، کد داوینچی) و بابی کانناوال (امپراتوری مورچه و مأموریت Boardwalk)) بازی می شود - بازی می کند و طبق گفته رسمی توضیحات نقشه ، "پویا غیرقابل تحمل جنسی جنسیتی" سه گانه در یک داستان عاشقانه غافلگیرکننده به عنوان نگرش خودجوش و شلوغ آنها نسبت به گذشته یا آینده های آتشین آینده بارها و بارها تکامل می یابد ، حتی اگر آنها ناخواسته کارهای خوبی انجام دهند. "

در سپتامبر سال 2019 ، یک تریلر برای فیلم The Jesus Rolls ظاهر شد - البته یکی از آنها به زبان ایتالیایی نیز برای تبلیغ فیلم در ایتالیا لقب گرفت. در مورد دوتایی کارگردانی پویا ، Coens با این دنباله Spinoff درگیر نیستند ، اما با ساخت Turturro قسمت دوم کاملاً جالب هستند.

گلادیاتور 2
راسل کرو در گلادیاتور

فکر می کردیم این روز هرگز نخواهد آمد ، اما به نظر می رسد ریدلی اسکات در حال بازگشت به روم باستان است. تقریباً 20 سال پس از آمار اصلی گلادیاتور در سینماها ، سرانجام اسکات دنباله داستان ماکسیموس دکیموس مریدیوس را دنبال می کند. البته ، ماکسیموس پیر مشغول پیاده روی در مزارع گندم در بهشت ​​است ، بنابراین دنباله عاقبت چیست؟

خوب ، طبق گفته تهیه‌کننده والتر اف. پارکس ، این فیلم حدود 25 تا 30 سال پس از پایان فیلمبرداری شروع می شود. و طبق گزارش هالیوود ریپورتر ، قسمت دوم به لوسیوس ، پسر شعله قدیمی ماکسیموس ، لوسیلا خواهد پرداخت. در حالی که اسپنسر رفتار کلارک در فیلم اول لوسیوس را بازی کرده است ، ما نمی دانیم که آیا او قصد دارد از نقش خود برای گلادیاتور 2 استفاده کند. (فکر می کنیم احتمالاً اینطور نیست.) با این حال ، ما می دانیم که پیتر کریگ روی فیلمنامه کار خواهد کرد ، و او یک پسر با اعتبار قابل توجهی به نام خود ، از جمله شهر ، هر دو فیلم Mockingjay ، و دنباله بعدی Top Gun است. و با اسکات در راس ، ما کاملا مطمئن هستیم که سرگرم می شویم.

بیگانه: بیدار
صحنه از بیگانه: میثاق

همانطور که خدمه نوستروم همه راه بازگشت را در سال 1979 فرا گرفتند ، کشتن یک بیگانه سخت است. کارگردان ریدلی اسکات در تأمل در مورد فیلم ترسناک علمی تخیلی خود در چهلمین سالگرد خود ، به Variety گفت که یک مقدمه سوم - پیگیری های Prometheus 2012 و Alien: میثاق 2017 - واقعاً در راه است. علی رغم بررسی های مثبت بسیار مثبت ، میثاق در صندوق فروش کم کار کرد و آینده حق رای دادن را به عدم قطعیت پرتاب کرد. اما به دنبال دستیابی به دیوایس از فاکس ، به نظر می رسد که خانه استودیوی جدید اسکات و Alien مشتاق بازگشت دوباره به ستاره های شوم هستند.

درمورد آنچه که ممکن است این prequel سوم باشد ، مطمئناً یک چیز است: این فرمت از Alien اصلی پیروی نمی کند. در گفتگو با هالیوود ریپورتر ، اسکات در مورد لزوم ادامه یافتن حق رای دادن برای موفقیت ، صحبت کرد. این فیلمساز توضیح داد: "شما نمی توانید تکرار [همان فرض] ادامه دهید زیرا شوخی کسل کننده می شود." این فیلم بیگانه بعدی ، با آزمایشی با عنوان بیگانه: بیداری ، هنوز در مراحل اولیه است و هنوز هیچکدام از بازیگران میثاق (معدود کسانی که زنده مانده اند) بازنگشته اند. با این وجود اسکات معتقد است که این اتفاق می افتد ، او کارگردانی می کند و این فیلم در حال حاضر در مرحله فیلمنامه است.

ایندیانا جونز 5
صحنه ای از ایندیانا جونز و Kingdom of Crystal Skull

پس از دریافت ایندیانا جونز و پادشاهی کریستال جمجمه ضعیف ، هیچ کس هریسون فورد ، استیون اسپیلبرگ و دیگران را در لوکاسفیلم مقصر نمی دانست اگر می خواستند دنباله های دیگری از باستان شناس ماجراجویانه بردارند و اجازه ی حق رای دهند. به سادگی در سالنامه های تاریخ فرهنگ پاپ محو می شوند. با این حال اکنون به نظر می رسد که ایندی با ایندیانا جونز 5 باز خواهد گشت ، که (علی رغم اینکه از ژوئیه سال 2020 تا 9 ژوئیه 2021 هل داده می شود) از لحاظ تئوریک اتفاق می افتد.

ایندیانا جونز 5 تعدادی از فیلمنامه نویسان را پشت سر گذاشته است ، از Jurassic Park و کریستال جمجمه کریستال دیوید کوپ ، گرفته تا Jonathan Kasdan (Solo: A Star Wars Story) ، تا خالق Dan Fogelman ، خالق این Is Us ، و حالا ، ظاهراً به Koepp بازگشت. هنوز هیچ صحبتی در مورد آنچه درباره ایندیانا جونز 5 صحبت خواهد شد بیان نشده است - اگرچه هریسون فورد در هنگام شروع فیلمبرداری حداقل 78 سال خواهد بود ، بنابراین احتمال این وجود دارد که این ماجرا کمی سخت تر از نظر جسمی نسبت به اقساط قبلی باشد - و این ممکن است به این دلیل باشد که حتی فیلمسازان هنوز کاملاً نمی دانند. کوپ در گفتگو با Den of Geek در سپتامبر سال 2019 گفت: "من دوباره روی آن کار می کنم. ما هنوز تلاش می کنیم. و فکر می کنم این بار ایده خوبی داشتیم. خواهیم دید."

اگر ایندیانا جونز 5 هنوز هم در مرحله "ایده خوب" است ، احتمالاً این مسئله زیاد شده است

راه رفتن برای رفتن قبل از آنکه واقعاً به سینماها برخورد کند ، اما طبق گفته هرکسی که درگیر آن است ، به آنجا خواهید رسید. در نهایت.

هزارتوی 2
هزارتوی جنیفر کانلی دیوید بووی

Labyrinth فانتزی کلاسیک فرقه جیم هنسون دارای شرح زیر است و دیوید بووی بیش از چند قطعه فکر کرده است که توسط طرفداران دوست داشتنی نوشته شده است. بنابراین ساخت دنباله برای فیلم سینمایی نهایی هنسون می تواند یک کار بسیار ارعاب آور باشد ، اما فدرا آلوارز تا حد زیادی به این چالش است.

از آنجا که آلوارز بیشتر به کارگردانی Do Breathe و بازسازی Evil Dead مشهور است ، او احتمالاً بازیابی خوبی از فضای اصلی را از نسخه اصلی (بله ، ما در مورد "خانم ناخواسته" صحبت می کنیم). او همچنین مشغول نگارش فیلمنامه با جی باسو است که به او کمک می کند تا با دختر در شبکه عنکبوت همکاری کند. در حال حاضر ، هیچ جزئیات نقشه ای وجود ندارد ، به غیر از این واقعیت که این فیلم "ادامه مستقیم فیلم اول سالها بعد" خواهد بود. اما مطمئن باشید ، طرفداران هزارتوی ، بازیگر دیگری برای دیوید بووی حضور نخواهد داشت. برای کسی غیرممکن است که Ziggy Stardust را جایگزین کنید (به استثنای Jemaine Clement) ، بنابراین جارث پادشاه گوبلین در دنباله بعدی حضور نخواهد یافت.

و مطمئناً ، ایده کسی که دست از چنین فیلمی محبوب می زند ، نوعی ترسناک است ، اما آلوارز به عنوان یک هوادار واقعی به این فیلم نزدیک می شود. همانطور که او برای Deadline توضیح داد ، "Labyrinth یکی از فیلم های اصلی من از کودکی است که باعث شد من عاشق فیلم سازی شوم" ، بنابراین در حال حاضر ، مطمئناً به نظر می رسد که ما در دست خوبی هستیم - اگرچه احتمالاً طرفداران نباید از آن استفاده کنند. نفس آنها برای رسیدن به دنباله برایان هنسون ، رئیس شرکت هنسون ، در سال 2018 به فوربس گفت: "ما هنوز از این ایده هیجان زده ایم." ما در حال کار روی چیزی هستیم اما چیزی که به اندازه کافی نزدیک باشد برای گفتن این است که در مرحله پیش تولید یا چیزهایی از این دست باشد. "

آمدن 2 آمریکا
آمدن به آمریکا

فیلمسازان جوانی که با بمبی مانند «ماجراهای پلوتو نش» آشنا هستند ، ممکن است از این موضوع مطلع شوند که ادی مورفی زمانی پادشاه بلامنازع کمدی بود. مورفی علاوه بر مبهوت خود در SNL ، در فیلم هایی مانند 48 ساعت ، اماکن تجاری و بورلی هیلز نیز بازی کرد. و پس از آن ، البته ، Coming to America بود ، کمدی در مورد یک شاهزاده آفریقایی که در جستجوی همسر بود که به ایالات متحده سفر می کرد. اولین فیلمی که مورفی چندین شخصیت بازی کرده بود ، باعث قتل در گیشه شد و برخی نیز آن را "آخرین فیلم عالی" این بازیگر عنوان کردند.

شاید به امید به دست آوردن کمی بیشتر از آن جلال زاموندان ، مورفی در حال تجدید نظر در یکی از محبوب ترین فیلم هایش باشد. پس از شایعات فراوان و نشانگر رسانه های اجتماعی ، در ژانویه سال 2019 رسماً اعلام شد که مورفی برای Coming 2 America امضا کرده است. وظایف کارگردانی به Craig Brewer (Hustle & Flow ، Black Snake Moan، Dolemite Is My My) سقوط خواهد کرد و طبق Deadline ، نقشه به دنبال شاهزاده آکهم (مورفی) است زیرا او به ایالات متحده بازگشت تا "پسر طولانی گمشده" خود را ملاقات کند. فیلمسازان در حال جمع آوری قسمت اعظم بازیگران اصلی از جمله آرسنیو هال ، شری هیدلی ، جان آموس و جیمز ارل جونز عالی هستند. پیوستن به آنها درخشان فعلی مانند وسلی اسنیپس ، لسلی جونز ، تریسی مورگان و ریک راس از جمله دیگران است. این فیلم قرار است در 18 دسامبر سال 2020 افتتاح شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
مهسا رسولی