خاطرات یک فیلم باز حرفه ای

هیچ وقت برای مردن - 8 آوریل

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴ ق.ظ

پس از چندین خطرات توسعه ، از جمله بازگشت نامشخص دانیل کریگ به حق رای دادن پس از Spectre 2015 ، آخرین فیلم باند سرانجام برای اکران گسترده در تاریخ 8 آوریل برنامه ریزی شده است. اواخر سال 2018 ، دانی بویل کارگردان اصلی فیلم به دلیل فیلمنامه این پروژه را ترک کرد. اختلاف نظر. تنها یک ماه بعد ، کار فوکوناگا کارآگاه حقیقی در جای خود امضا کرد ، اما عزیمت بویل به پایان رسید که تاریخ اکران این فیلم شش ماه است. در حالی که No Time to Die به طور رسمی فیلم نهایی کریگ را به عنوان جیمز باند نشان خواهد داد ، اما یک برند جدید 007 را به حق رای دادن معرفی می کند.

اعضای بازیگران در حال بازگشت شامل کریستوف والتز ، بن ویشاو ، لی سیدوکس ، نائومی هریس جفری رایت و رالف فینز هستند. جدیداً در این فیلم لاشانا لینچ به عنوان یک عامل جدید 00 و رامی ملک هستند که شرور فیلم را به تصویر می کشند. مدتی پس از بازنشستگی باند از سرویس فعال ، هیچ زمان برای مرگ تعیین نشده است. هنگامی که سیا به "یک شرور اسرارآمیز مجهز به فناوری جدید خطرناک" احتیاج دارد ، توسط فلیکس لایتر (رایت) تماس گرفته می شود.

آنتلرز - 17 آوریل
صحنه از آنتلرز

آنتلرز در یک شهر کوچک اورگان ، داستان یک معلم مدرسه ابتدایی (کری راسل) را روایت می کند که پسری جوان مضطرب (جرمی تی. توماس) را با یک راز خانوادگی تاریک که او را دنبال می کند به خانه جدیدش می برد. این فیلم بر اساس داستان کوتاه "پسر ساکت" ساخته نیک آنتوسکا ساخته شده و توسط گیلرمو دل تورو تهیه شده است. اسکات کوپر ، معروف ترین فیلم های غیر ترسناک مانند Crazy Heart و خصمانه ، برای اولین بار در اینجا به عنوان کارگردان آنتلر وارد ژانر می شود. کوپر در سال 2018 با Collider صحبت کرد و گفت که دقیقاً عدم تجربگی او با وحشت باعث دلگرمی دل تورو شد ، او به کارگردان گفت که این توانایی او برای ایجاد "لحظات هولناک" در فیلم هایش است که باعث شده او از این حالت جدا شود.

بنابراین چه انتظاری از آنتلرز داریم؟ به گفته کوپر ، این فیلم از تعدادی از سنگین وزنهای وحشتناک یادداشت می گیرد. وی به Collider گفت: "من خیلی زود تحت تأثیر کار جان کارپنتر ، مانند هالووین ، یا مطمئنا The Exorcist که مورد علاقه من است ، یا حتی استارکر تارکوفسکی قرار گرفته است." "بنابراین من می توانم همه این موارد را در یک فیلم بیاورم که هیجان انگیز است."

بیوه سیاه - اول ماه مه
اسکارلت جوهانسون بیوه سیاه

در اول ماه مه سال 2020 ، مارول استودیو قرار است فیلم Black Widow را اکران کند ، فیلم بیست و چهارم آن و آغاز مرحله MCU در مرحله چهارم است. در طول پانل Marvel Hall H در سال 2019 در سن دیگو طنز-کن ، بازیگران و خدمه فیلم Black Widow مورد بحث قرار گرفتند. اعلام رسمی فیلم (سرانجام!) به همراه برخی جزئیات داستان و شخصیت.

از نظر زمانی ، بیوه سیاه بین فیلم های Captain America: War Civil and Avengers: Infinity War رخ خواهد داد. تا آنجا که به عنوان طرح پیش می رود ، جزئیات خاص هنوز در حال بسته بندی نگه داشته می شوند ، اما با توجه به بازیگران آن ، این فیلم قرار است فاصله ای از دیگر خصوصیات مارول داشته باشد. دیوید هاربر ، که نقش الکسی (a.k.a. گارد سرخ) را بازی می کند ، پس از تابلو با مارول صحبت کرد و گفت: "این یک فیلم جاسوسی است ؛ همه این عناصر را به آن منتقل می کند." اسکارلت یوهانسون گفت: "کمی کثیف است ؛ کمی شور است. این واقعیت را به عالم مارول می آورد."

به یوهانسون و هاربور پیوستن به فلورانس پوگ به عنوان یلنا (مأمور بلد بیوه بلک ناتاشا) ، OT Fagbenle as Mason (یک "ثابت کننده" که "رابطه پیچیده ای با ناتاشا" دارد) و راشل ویز به عنوان ملینا (شخصیتی که از طریق بیوه زندگی می کردند). برنامه پنج بار).

مارپیچ: از کتاب اره - 15 مه
صحنه از مارپیچ

حق رای دادن Saw از زمان اکران فیلم اصلی در سال 2004 (که فعالیت استاد ترسناک مدرن جیمز وان را آغاز کرد) سهم نسبتاً خوبی از عملکرد خود را دیده است. در طول 15 سال گذشته ، ما هشت فیلم با محوریت اره منبت کاری اره مویی را مشاهده کرده ایم و تلاش بی پایان او برای شکنجه مردم در قدردانی از زندگی آنها - هشت فیلم که بتدریج بیشتر می شوند پیچیده و کاملاً رک و پوست کنده ، بسیار وحشتناک هستند. Spiral ، اگرچه در عالم اره اره موجود است ، ادامه داستان جان کرامر (حداقل به طور مستقیم) نیست. این راه اندازی مجدد از هر نظر کلمه ای است و احتمالاً یک حق رای دهی ترسناک را دوباره زنده می کند.

این فیلم با بازی کریس راک و ساموئل ال جکسون ، داستان راجع به یک جفت کارآگاه که خود را در مرکز تحقیقات قتل های وحشتناک قرار می دهند ، روایت می کند که به نظر می رسد ارتباطی با جنایات قبلی اره منبت کاری اره مویی دارد. راک به Collider گفت که او به نوعی سقوط کرده و به این پروژه سقوط کرده است ، و در Saw به سر لیونسگیت در عروسی یک دوست سرگرم کننده است. او از این نقش به عنوان فرصتی برای گسترش تجربه بازیگری خود استفاده کرد. وی گفت: "شما می خواهید به آنچه انجام می دهید علاقه مند شوید." "یک فیلم ترسناک؟ من هرگز چنین کاری نکرده ام." "راک همچنین قول داده است که در حالیکه اسپیرال 100 درصد مطابق با فیلم های اره قبلی از نظر وحشت همخوانی دارد ، می توان انتظار داشت که یک دوز طنز نیز ببینیم. وی توضیح داد: "این یک فیلم اره است." "اما هر از گاهی ، کمی هوای خود را بیرون می کشید. خوب است."

سریع و خشمگین 9 - 22 مه
وین دیزل در سرنوشت خشمگین

بینندگان باید یک سال دیگر برای Fast & Furious 9 منتظر بمانند ، اما فیلم Spinoff را از Dwayne Johnson و

در همین حال جیسون استاتهام - و باید ارزش صبر کردن را داشته باشد که در نهایت تابستان سال 2019 به سینماها برخورد کرد. گرچه ما چیزهای زیادی راجع به جایی که حماسه بعد از آن قرار دارد نمی دانیم ، اما فشار برای ادامه صعود به این معنی است. راهی پیدا می کنید که حماسه تر از اقساط قبلی باشد.

با وجود Charlize Theron's Cipher هنوز زنده و در پایان Fate of Furious ، فرصت های زیادی برای ضرب و شتم وجود دارد. احتمالاً می توانید بیشتر اعضای بازیگران مورد علاقه خود را برگردانید ، و نمایه روزافزون حق رای دادن به این معنی است که همیشه این احتمال وجود دارد که آنها نام های بزرگتری را برای پیوستن به خانواده فرود بیاورند. تماشاگران مطمئناً بخواهند برای این عجیب و غریب به تئاتر بروند.

آرتمیس فاول - 29 مه
آرتمیس فاول

نویسنده Eoin Colfer مجموعه فانتزی جوان خود ، Artemis Fowl را به عنوان "مرد سخت با جن" توصیف کرده است. منتقدین ، ​​آرتمیس را "هری پاتر جدید" خوانده اند. اگر این مقایسه ها علاقه شما را جلب می کنند ، خبر خوب - هشت رمان در مورد آمدن این جوان متفکر جنایی جوان بین سال های 2001 تا 2012 برای لذت خواندن شما منتشر شد. یا شما فقط می توانید تا 29 مه 2020 صبر کنید ، هنگامی که فیلم اقتباسی از اولین کتاب در مجموعه کلفر برای نمایش در سینماها قرار دارد.

در این کتاب اول ، ضدقهرمان 12 ساله ای به امید بازگرداندن ثروت خانواده اش و پیدا کردن پدر دیرینه خود ، یک پریا را ربوده است. شخصیت دیزنی تولید شده توسط فردیا شاو ، تازه وارد ایرلندی ، در نقش Artemis است و بازیگر حامی آن است که شامل جودی دنچ ، جاش گاد و Nonso Anozie Game of Thrones است. کنت براناگ ، مشهور به فیلم اول ثور مارول و بسیاری از اقتباس های شکسپیر ، در صندلی این کارگردان است - نقشی که او قبلاً در سیندرلا سال 2015 برای دیزنی پر کرده بود.

Wonder Woman 1984 - 5 ژوئن
گال گادوت در Wonder Woman 1984

Wonder Woman 2017 ، با حاشیه گسترده (نه ، واقعاً ... حاشیه وسیع) ، معتبرترین فیلم منتقل شده در جهان DC Extended است. از این رو ، منطقی است که تجسم گال گادوت از جنگجویان آمازونیایی به سرعت در حال بازگشت به صفحه بزرگ است در حالی که سوپرمن و بتمن برای مبارزه با لژیون موضوعاتی که در راه حضور در فیلم بعدی خود قرار دارند ، رها می شوند. دومین ماجراجویی انفرادی دیانا بدون تأخیر در خودش اتفاق نیفتاده است. این فیلم از اکران اصلی فصل تعطیلات 2019 خود به 5 ژوئن سال 2020 برگشت داده شد.

وقتی فیلم در آخر می رسد ، انفجار گذشته را وعده داده شده با عنوان را به همراه خواهد داشت. با پر کردن بخشی از جدول زمانی بین اولین فیلم جنگ جهانی اول و بازگشت دوباره قهرمان در Batman v Superman: Dawn of Justice، Wonder Woman 1984 شاهد بازگشت گادوت ، کریس پین ، رابین رایت و کارگردان پتی جنکینز خواهیم بود. SNL alum Kristen Wiig به عنوان nemesis Cheetah به تیم می پیوندد ، در حالی که Pedro Pascal The Mandalorian ، رشته ها را به عنوان مشاغل شیطان Maxwell Lord در می آورد.

آب نبات - 12 ژوئن
تونی تاد در Candyman

این سرنوشت همه حق رای دادن های ترسناک است که مجدداً مورد استفاده قرار می گیرند. این مورد تقریباً در کل قرن بیست و یکم اتفاق افتاده است - از زمان طلوع هزاره جدید ، ما شاهد بازسازی و تجدید تصویری از قتل عام The Texas Chainsaw، جمعه سیزدهم ، یک کابوس در خیابان Elm ، و چندین ضربه در هالووین جدید. جدیدترین آنها ، بازی های دیوید گوردون گرین و دنی مک ببرید مایکل مایرز ، بدون شک بزرگترین موفقیت همه آنها بوده است. بخشی از این موفقیت به لطف رویکرد نسبتاً منحصر به فرد هالووین 2018 در احیای حق رای خود است. به جای یک راه اندازی مجدد سخت ، این عاقبت برای شاهکار جان کارپنتر در سال 1978 بود که به سادگی نادیده گرفتن آنچه بین اینها بود ، نادیده گرفته است.

به نظر می رسد یکی دیگر از سری های طولانی خفته برای درمان مشابه آماده است. Candyman ، که در سال 1992 منتشر شد ، براساس داستانی از Creative Hellraiser ، Clive Barker ، تونی تاد به عنوان یک قاتل فوق طبیعی که در یک پروژه مسکن در شیکاگو خالی از سکنه بود ، ستاره شد و نمایانگر جنبه نابرابری نژادی و طبقاتی بود. همچنین زنبورها از دهان او بیرون آمدند. این ماده کاملاً مناسب برای جردن پیله به طرز تکان دهنده ای است ، که در حال تهیه و همکاری همزمان با یک کاندیمن جدید است که در تاریخ 12 ژوئن سال 2020 قصد دارد به سینماها بیاید. Bloody Disgusting گزارش می دهد که این فیلم به کارگردانی و تازه وارد نیا داکوستا خواهد بود "عاقبت معنوی" که به محله اکنون دلخراش اصلی برگردد. گزارش های ضد و نقیض درباره تجدید نقش تاد در نقش وی و / یا جایگزین یحیی عبدالمتین دوم ، حاکی از این است که داکوستا و پله دارای پیچ و تاب های جذاب هستند.

تفنگ برتر: ماوریک - 26 ژوئن
تام کروز در توپ تفنگ

کارگردان جوزف کوسینسکی اولین فیلم خود را با TRON: Legacy در سال 2010 آغاز کرد ، دنباله ای برای نسلی که حتی هنگام تولید سلف آن حتی به دنیا نیامده است. اکنون ، او تصمیم دارد این کار را دوباره با Top Gun: Maverick انجام دهد ، پیگیری های 2020 به دنبال سوار هیجان نظامی 1986 است. تقریباً مانند Creed ، فیلم جدید قهرمان فیلم اصلی را پیدا می کند که فرزند دوست افتاده خود را زیر بال خود می برد.

تونی اسکات ، کارگردان برتر تفنگ پیش بینی کرده بود ، اما مرگ وی در سال 2010 این برنامه ها را به حالت تعلیق درآورد. با وجود این ، تهیه کننده جری بروکهایمر اختصاصی ماند ، اما در نهایت استخدام Kosinski و g

ستاره های اصلی تام کروز و وال کیلمر را در هیئت مدیره قرار می دهند. مایلز تلر پسر غاز را بازی خواهد کرد ، با جنیفر کانلی ، جان هام و اد هریس نیز به جمع بازیگران می پیوندند. بخش بزرگی از موفقیت Top Gun موسیقی متن آهنگ محبوب آن بود و Maverick پیش از این قول داده است که به او ادای احترام کند ، با بازگشت هارولد Faltermeyer به آهنگ سازی امتیاز و کنی Loggins ضبط نسخه جدیدی از "Danger Zone". در 26 ژوئن نیاز به سرعت را احساس می کنید.

پسر رایگان - 3 ژوئیه
صحنه از پسر آزاد

آمدن اواسط تابستان 2020 Free Guy است ، یک کمدی اکشن به کارگردانی Stawger Things 'Shawn Levy و بازیگر نقش رایان رینولدز ، که شاید تنها بازیگری باشد که تا به حال دو شخصیت با نتایج کاملاً مخالف بازی کرده است. Free Guy داستان گای (رینولدز) ، یک گزارشگر بانک را روایت می کند که می فهمد او در حقیقت شخصیت پس زمینه ای قابل بازی در یک بازی ویدیویی وحشیانه و خشن نیست. این فیلم همچنین در نقش Taika Waititi ، Jodie Comer و Joe Keery بازی می کند و توسط مت لیبرمن و زاک پن نوشته شده است.

دو دیدار بزرگ و قابل توجه وجود دارد که با Free Guy اتفاق می افتد. اولین مورد بین کری و لوی است که سابقه طولانی در سریال Hit Stings Things Stranger Things دارند. اما همچنین پیوستگی روی صفحه بین رینولدز و ویتیتی ، که یک بار قبل از هم ظاهر شده بودند ، در Green Lantern 2011 (اگرچه به نظر می رسد این جفت - و همه افراد دیگر - دوست دارند آن اتفاق را فراموش کرده باشند فراموش کنند).

Ghostbusters: Afterlife - 10 ژوئیه
صحنه از Ghostbusters: تیزر زندگی

مخفی ماندن یک فیلم ، خصوصاً در عصر سایتهای خبری سرگرمی جامع مانند ، خوب ، این بسیار سخت است. هنگامی که آن فیلم بخشی از یک حق رای دادن به مدت چند دهه است که مکرر بحث های شدید طرفداران بوده است ، معمولاً می توانید در مورد هر مرحله از توسعه چه بخواهید و چه نخواهید شنید. به همین دلیل وقتی جیمون ریتمن فیلمساز فاش کرد که نه تنها در حال کار روی یک فیلم جدید Ghostbusters بود ، به همان اندازه یک شبح عجیب و غریب هم حیرت انگیز بود ، بلکه او قبلاً یک تریلر تیزر مبهم اما جوی داشت که خبر ورود تابستان سال 2020 خود را اعلام کرد.

جیسون پسر کارگردان اصلی Ghostbusters ، ایوان ریتمن (که این تور را تولید می کند) ، هویت خودش را به عنوان کارگردان با چنین درام های کم تحرک ، کم حرفی چون جونو و تولی شکل داده است. همانطور که او برای Entertainment Weekly توضیح داد ، وی سرانجام احساس کرد که آماده کارگردانی و نویسندگی (با کارگردانی بازسازی Poltergeist گیل کنان) فصل جدیدی از داستان است که وی در کودکی به تماشای وی روی می دهد (او همچنین در Ghostbusters II به عنوان یک افتخار حضور داشت. بچه ای که به ری و وینستون می گوید پدرش "می گوید که آنها کاملاً تیز هستند").

پل رود ، کری کوونز ، فین ولفهارد و مکنا گریس بازیگران سریال این سریال را بر عهده دارند و ستارگان اصلی Ghostbusters ، دن آیکروید ، بیل موری ، ارنی هادسون ، سیگورنی ویور و آنی پوتز در حال بازگشت هستند. سرانجام به این فیلم عنوان رسمی ، Ghostbusters: Afterlife داده شد ، هنگامی که اولین تریلر تیزر در دسامبر سال 2019 وارد بازار شد.

تنت - 17 ژوئیه
رابرت پتینسون و جان دیوید واشنگتن در تنت

حتی پس از ورود تیزر اولیه در دسامبر سال 2019 ، ما هنوز هم درباره نقشه کریستوفر نولان "حماسه اکشن آتی که در سراسر جهان جاسوسی بین المللی" ، "تنت" که برای انتشار در تاریخ 17 ژوئیه سال 2020 برنامه ریزی شده است ، بسیار اندک می دانیم. این محصول گران است ، با توجه به هزینه بودجه در حدود 225 میلیون دلار. مهمتر از آن ، تنت در IMAX نشان داده می شود ، بنابراین انتظار بزرگ چیزهایی دارید - به معنای واقعی کلمه.

این فیلم جان دیوید واشنگتن ، آرون تیلور-جانسون و رابرت پتینسون را در میان دیگران بازی می کند. پتینسون در آوریل 2019 به USA امروز گفت که وی در رابطه با جزئیات تنت "قسم خورده است تا رازداری" شود. با این وجود این بازیگر عاشق فیلمنامه بود و گفت که نولان نظر خود را در مورد فیلم های با بودجه بزرگ تغییر داده است. وی توضیح داد: "من در یک اتاق برای خواندن فیلم نامه قفل شدم. خودم آن را ندارم." آینده بتمن در مورد کارگردان Dark Knight گفت: "فقط چیزی در مورد مسائل کریس نولان وجود دارد. او به نظر می رسد تنها کارگردانی است که اکنون می تواند آنچه را انجام می دهد اساساً یک فیلم بسیار شخصی و مستقل است که دارای مقیاس عظیمی است. من فیلمنامه را می خوانم و غیر واقعی است. ""

اعزام فرانسوی - 24 ژوئیه
صحنه از اعزام فرانسوی

شش سال می گذرد که وس اندرسون آخرین فیلم سینمایی اکشن زنده خود ، هتل بزرگ گرند بوداپست در سال 2014 را منتشر کرد. امسال The Dispatch of the Liberty of France، Kansas Evening Sun نه تنها نشان دهنده بازگشت کارگردان به فیلم های گروه بزرگ آن است (آخرین پروژه اندرسون Stunner stop-move Isle of Dogs سال 2018 بود) ، بلکه این دهمین ویژگی او نیز است - یک دستاورد باورنکردنی. ، و فقط می توانیم امیدوار باشیم که تاریخ انقضاء خودگردان تحمیل شده کوینتین تارانتینو را آینه نبیند. The French Dispatch (واقع در اواسط قرن بیستم فرانسه) ، یک فیلم گلچین است که چندین داستان منتشر شده در مجله داستانی فرانسوی Dispatch را منتشر کرده است.

همیشه مواردی وجود دارد که می توان از یک فیلم وس اندرسون انتظار داشت: بازیگری باورنکردنی ، یک رویکرد غیر متعارف به داستان گویی و یک سبک بصری متمایز. اعزام فرانسه وعده همه t

اینجا ، و بیشتر بازیگران ترکیبی از هر دو چهره آشنا از کارنامه هنری اندرسون و تازه واردان است ، از جمله بیل موری ، تیموته چلامت ، فرانسیس مک دورماند ، الیزابت ماس ​​، سائورس رونان ، تیلدا سوینتون ، اوون ویلسون ، جفری رایت و بنسیو دل تورو. این سبک البته کاملاً مشخص است: ماس از حضور در سریال به IndieWire گفت: "همه به نظر می رسد که در یک فیلم وس اندرسون حضور دارند - و آنها معمولاً هستند" و وس اندرسون نیز وجود دارد ، و به نظر می رسد او در یک فیلم وس اندرسون حضور دارد. این مانند یک رویا عجیب بود. "

کشتی جنگی - 24 ژوئیه
صحنه از جنگل کروز

دیزنی سابقه طولانی در تطبیق پارک های سوژه خود را به فیلم های بلوک باستر دارد - دزدان دریایی کارائیب با یک قایق 15 دقیقه ای به یک حق رای دادن فیلم تبدیل شدند که شامل پنج فیلم می شود و به زودی دوباره راه اندازی می شود. البته این فقط برای ماوس معقول خواهد بود که قبل از اینکه همه چیز به طور کامل تلنگر بخورد و پارک های دیزنی فقط از جاذبه های مبتنی بر فیلم تشکیل شود ، می خواهیم فرصت های حق رای دادن خود را به فیلم گسترش دهد. سوار Jungle Cruise مورد علاقه خانم های پارک خسته کننده ای است که به دنبال استراحت هستند و به مدت ده دقیقه به برخی جوک های ارزان گوش فرا می دهند. فیلم Jungle Cruise به نظر می رسد که می تواند یکی دیگر از نمایش های حق رای دادن باشد ، با یک چرخش تازه در کرنر سواری یکنواخت از ستاره دواین جانسون استقبال می کند.

این بازیگر ابتدا در سال 2015 برای فیلمبرداری اعلام شد ، اما توسعه در جنگل کروز زمان خود را به طول انجامید - بازیگر نقش اصلی امیلی بلانت تا سال 2018 بازیگر نشده بود. خلاصه داستان رسمی فیلم نوید می دهد "یک عنصر فوق طبیعی" به داستان رودخانه محدود ، او درست از کوچه کارگردان Jaume Collet-Serra است - او مسئول یتیمان و بازسازی سال 2005 از خانه موم است.

موربیوس - 31 ژوئیه
Morbius the Vampire Living

یکی از جذاب ترین تحولات سینمایی سال 2018 ، عرضه نسل جدید فیلم های Spider-Man سونی بود. این استودیو که با موفقیت با مارول همکاری کرده است تا اقدام تام هلند را با پیتر پارکر به MCU بیاورد ، سهم خود را در مارک Spidey با یک تکه اسپینوف و عناوین انیمیشن زنده نگه می دارد. دو نمونه اول ، Venom و Into the Spider-Verse ، ثابت کردند که آنها آماده اکتشاف انواع و اقسام منحصر به فرد و بسیار متفاوت گوشه گوشه وب از Marvel Universe هستند.

کار به سرعت در مورد دنباله Venom و Spider-Verse شروع شد ، اگرچه هیچ تاریخ مشخصی برای این پیگیری ها به طور رسمی اعلام نشده است. با این حال ، سونی نسخه 31 ژوئیه سال 2020 را برای Morbius تأیید کرد و با بازی در "Vampire Living" که از دهه 70 با کمکهای Spider-Man در کمیکس روبرو شده بود ، بازی کرد. دانیل اسپینوزا برای کارگردانی با فیلمنامه ای از نویسندگان Dracula Untold مت Sazama و Burk Sharpless آماده است. جرد لتو به عنوان پزشک سابق متی اسمیت به عنوان شرور Loxias Crown و کارآگاه واقعی Adria Arjona به عنوان عشق عشق مارتین بانکروفت به عنوان خونخوار تیتراژ بازی خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
مهسا رسولی